Vrátenie a reklamácia

Skôr než sa pustíme do vrátenia zakúpeného tovaru, radi by sme vám poďakovali za váš nákup a priazeň, ktorú ste venovali nášmu e-shopu. V prípade potreby sme tu, aby sme vám pomohli s akoukoľvek situáciou.

Potrebujete vrátiť tovar alebo uplatniť reklamáciu? Mrzí nás vzniknutá situácia, ale radi vám pomôžeme! Vyberte dôvod a postupujte podľa nasledujúcich krokov:

Ako postupovať

1) Vyberte, čo chcete s tovarom robiť:

  • VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY) – platí pre odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v 14-dňovej lehote od prevzatia tovaru.
  • REKLAMÁCIA TOVARU – platí pre uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady tovaru (napríklad rozbitý alebo inak poškodený tovar počas prepravy, výrobná vada alebo iná vada v záručnej dobe).

2) Vyplňte príslušný formulár níže.

3) Príprava a zaslanie tovaru:

Cez Packetu - cena 3,2 EUR

Pri zadávaní prípadu nám pošlite e-mail s vyplneným formulárom. Následne vám zašleme podklady k platbe dopravy. Po obdržaní platby vám pošleme kód na odoslanie. Dopravu platíte až v momente, keď vás vyzveme na zaslanie tovaru – nikdy ju teda neplatíte zbytočne. Zásielku potom odnesiete na zvolené výdajné miesto Zásielkovne so zaslaným kódom. Približne o 5–7 dní nám bude váš balík doručený.

Osobne na predajni alebo zaslaním na našu adresu:

Ladislav Kobliha - Protech Alarms
Dukelské nám. 37/11,
Hustopeče 693 01 ,
Česká republika

Tovar nezasielajte na dobierku. Tovar vždy odošlite doporučene s potvrdením o podaní. Ide o vašu ochranu v prípade straty zásielky dopravcom.

Naše formuláre na stiahnutie

Vrátenie

Tovar je v poriadku, ale nevyhovuje Vám? Nevadí, môžete ho do 14 dní vrátiť. Ak namiesto neho chcete iný tovar, urobte naň novú objednávku cez e-shop. Peniaze za vrátený tovar vám po jeho doručení obratom vrátime. Je to nami preverený postup, ako mať doma vyhovujúci tovar čo najskôr. Systém protiúčtu naopak celý proces výmeny zbytočne predlžoval. Teraz vyplňte, prosím, tento formulár a obratom všetko vyriešime.

Formulár – vrátiť objednávku

Reklamácia

Tovar je rozbitý či poškodený? Dostali ste iný produkt, ako ste si objednali? To nás mrzí. Vyplňte, prosím, tento formulár a my to vyriešime.

Formulár – reklamovať objednávku